Obchodní podmínky

Každý zákazník odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s alergeny u objednaných jídel. Výpis alergenů u daného jídla je dostupný vždy v detailu dané položky.

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

V případě, že kupující učiní závaznou objednávku z webových stránek www.hradecka-basta.cz potvrzuje, že souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodávku objednávky. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany stejně závazné.

2) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Potvrzením objednávky kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Restaurace Zdravá Bašta je zároveň správcem i zpracovatelem osobních údajů, proto veškeré zpracovávání osobních údajů se řídí tímto zákonem. Prohlašujeme tedy, že restaurace Hradecká Bašta provozovaná společností Stanislav Čížek - STRAVOVÁNÍ, IČ:47508451, zpracovává a likviduje veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, konkrétně dle §20, odst. 1) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vyřazení svých osobních údajů z databáze nebo upravit své osobní údaje. Udělujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR). Nepotvrzením Vám nebude umožněn přístup k objednávkám.

 

3) ZPŮSOB OBJEDNÁNÍ MENU DLE DENNÍ NABÍDKY

E­shop zdrava­basta.cz nabízí možnost pohodlného objednávání menu ať už z práce nebo domova. Zákazník má možnost objednání denního menu den předem a to do 14:00 přes objednávkový formulář na webových stránkách. V případě jakýchkoliv dotazů či nesrovnalostí nás zákazník může kontaktovat prostřednictvím emailu info@hradecka-basta.cz nebo telefonního kontaktu. Předmětem smlouvy je pouze uvedené menu v objednávce. V případě, že zákazník doobjednává po telefonu k původní objednávce, platí co je uvedeného na daňovém dokladu – účtence. Pokud zákazník nestihne uskutečnit svoji objednávku, je možné zaslat email nebo sms s objednávkou a to do 8:00 dne dodání objednávky. Toto objednání nezaručuje, že daná objednávka bude splněna z důvodu počtu navařených porcí jídel a přednostního objednání zákazníků, kteří objednávali den předem do 14:00. V případě objednávky na pondělí, platí možnost objednání do neděle 14:00.

4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata po 14:00, kdy provozní vedoucí potvrdí objednávku a dokončí ji. Poté je automaticky odeslán zpětný email zákazníkovi o potvrzení dané objednávky. V případě jakýchkoliv nejasností zákazníka kontaktujeme.

5) ROZVOZ OBJEDNÁVEK A JEJICH PLATBA

Doba dodání se pohybuje přibližně mezi 9:30 až 13:00 dle počtu objednávek na daný den. Platba probíhá v hotovosti nebo stravenkami. V případě, že si zákazník přeje

vyzvednout jídlo v restauraci, je možné platit platební kartou. Prosíme své zákazníky o okamžitou kontrolu dané objednávky a daňového dokladu (účtenky). Na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Pro Pardubice a Hradec Králové platí rozvoz ZDARMA v dosahu 1. pásma MHD.

6) STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku lze bezplatně stornovat do 07:00 dne, kdy je rozvoz uskutečněn a to buď zasláním emailu nebo po telefonu (lze i SMS). V případě náhlého onemocnění nebo jiných komplikací, lze kontaktovat prodejce i déle, ale tomuto stornu bude vyhověno pouze tehdy, jestliže daná objednávka nebude připravena k rozvozu.

7) PORUŠENÍ KUPNÍ SMLOUVY

V případě, že zákazník stornuje svou objednávku z e­shopu zdrava­basta.cz po expedici nebo se na zrušení objednávky s prodejcem nedohodne, je zákazník povinen uhradit vzniklé provozní náklady, které souvisí s dodáním objednávky, čímž se rozumí např. zabalení a příprava expedice, úhrada dovozu a jiné. V případě nepřevzetí objednávky v dodací době, dojde k porušení kupní smlouvy, protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení a dokončení objednávky (emailem). Veškerá odůvodnění nepřevzetí (např. neobdržení oznamovacího emailu) jsou brány za zcela účelové. Jestliže zákazník neuhradí objednávku, či vzniklé náklady se stornem objednávky do daného termínu, budeme pohledávku vymáhat. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady.